♫ Eric Carmen - Hungry eyes
11.01.14 ~Sheira ♦21:56 ^027. Don't know what to write...
announcement #3
(c) Yassmine
Witam. Nie wiem czy ktoś jeszcze zagląda na tego bloga, jeżeli nie, to wcale się nie dziwię, w końcu nie dawałam znaku życia przez ostatnie trzy miesiące. Przepraszam Was za to. Wiele razy miałam już zamiar do Was napisać, ale jakoś nie mogłam się zebrać w sobie. Studia mnie chyba przerosły. Możliwe, że to dlatego, że jestem na pierwszym roku i muszę do tego wszystkiego przywyknąć, ale to nie zmienia faktu, że po całym dniu na uczelni i siedzenia z nosem w książkach, nie mam ani czasu ani weny ani ochoty na robienie czegokolwiek w photoshopie. Wiem, że z tego nie zrezygnuję, bo to moja pasja, coś co uwielbiam robić. Blog niestety jest jakimś zobowiązaniem, posty powinny pojawiać się co jakiś czas. Pewnie mi nie uwierzycie, ale nawet na weekendach nie mam czasu na grafikę. Jeżeli uda mi się wyskrobać chwilę wolnego, wolę poczytać książkę lub powygłupiać się z koleżanką niż włączać komputer.
Nie chcę, żebyście odebrali tę wiadomość jako pożegnanie. Myślę, że z bloga nie zrezygnuję, ale nie wiem kiedy do niego powrócę. Wiem, że ostatnio wiele razy "porzucałam" bloga a później wracałam, ale nic nie mogę na to poradzić. Może na wakacje pojawi się nowy post. W tej chwili nic Wam nie mogę obiecać. Jeżeli w najbliższym czasie pojawi się coś nowego, to tylko i wyłącznie na DV, więc jeżeli ktoś chce być na bieżąco, to zapraszam serdecznie.
Do napisania!

25 komentarzy:

  1. buuu szkoda! Ale w pełni rozumiem... UMCS daje w kość co nie? (dobrze pamiętam, że ty na UMCS studiujesz?) mam nadzieję, że jednak w wakacje dodasz jakąś notkę, bo stęskniłam się za twoją grafiką :)
    Pozdrawiam i powodzenia na studiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, UMCS :D Mam nadzieję, że to tylko na początku jest tak ciężko, ale podobno na moim kierunku raczej lżej się nie robi... :( Muszę przywyknąć

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo bardzo lubiłam twoją twórczość. Z wielką chęcią odwiedzałam bloga. Mam nadzieję, że dasz sobie radę na studiach. Ja nie mogę powiedzieć, że cię rozumiem, bo ja studia będę miała za ok. 4 lata. Ale mogę się domyślać jak to jest i zapewne czeka się wielka harówa. Jednak trzymam mocno kciuki, aby wszystko było dobrze. ^^
    Trzymaj cię, wszystkiego dobrego. ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam teksturki. Mam nadzieję, że szybko wrócisz, bo Twoje prace są świetne :>
    Prac nigdzie nie publikuję, ale dodam button do zakładki na moim blogu :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobrałam sobie kilka Stoków :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobrałam teksturki z notek: 025 022 i 019
    i paczki stocków z notek: 025, 022 i 019 :)
    Życzę Ci powodzenia na studiach! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam tekstury z notek: 022, 025, 021 oraz stocki z:
    022, 025

    https://plus.google.com/u/0/118189508321643754066/posts

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobrałam bazy do ikon z notek:
    birthday party #1
    icon bases #2 ; icon textures #1 ; templates #2 ; signature #3
    Tekstury do ikon z notek:
    birthday party #1
    icon bases #2 ; icon textures #1 ; templates #2 ; signature #3
    019. Let's the party started ; Big Back Party #1
    Wykorzystam je tu: http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pobrałam trzy paczki stocków z notki 'birthday party #1'
    Wykorzystam je do zrobienia nagłówka na swojego bloga. prison-harrystyles-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobrałam duże tekstury. Na razie nigdzie ich nie wykorzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. zrobiłabyś mi szablon na bloga???

    OdpowiedzUsuń
  12. Od was dostałam te śliczne grafiki. Teraz będzie pusto, nie rozstanę się z tym blogiem, nigdy ;c Bede czekać aż napisze ktoś tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bierzemy u Was kredyt na bloga : http://warzone-templates.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pobrałam tekstury z notek : 022 , 021,019

    OdpowiedzUsuń
  15. Pobrałam tekstury z notek: 022, 025, 021, 019 i 009, chciałabym je wykorzystać na swoim blogu http://swiat-naglowkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I jeszcze stocki z notek 022 i 019, kocham Wasz blog <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pobralam stocki i tekstury z posta birthday1. Pliki zostaną użyte do ćwiczeń, a prace nie umieszone w internecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pobralam stocki i tekstury z posta birthday1. Pliki zostaną użyte do ćwiczeń, a prace nie umieszone w internecie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pobrałam stocki i tekstury z posta birthday party #1. Prace nie będą na razie umieszczane w internecie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pobrałam tekstury z notek: 022 ,021

    OdpowiedzUsuń
  21. czasem przerwa dobrze robi i daje motywacje do częstszego pisania :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pobrałam tekstury z posta 025 i 019. Na razie nie będą publikowane.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się z przerwą od bloga,przydaje się i potem mamy głowę pełną pomysłów.Pozdrawiam i dziękuję za udział w konkursie.Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń