♬ First Class - Girl you know it's true 
07.09.12 ~Sheira ♦16:24 ^015. Not so nice... ; banners #1
   
Ikony, jak zwykle piękne, wykonała Carllton. Długo mnie tu nie było, więc piszę, ale muszę Was poinformować, że nie już nie będę pisała tak często. Oczywiście szkoła, nauka, w końcu trzeba się wziąć trochę do pracy - matura zaraz. Oczywiście będę co jakiś czas zaglądała i pisała, ale raczej rzadziej niż raz na tydzień. Poza tym na chwilę obecną nie mam zainstalowanego photoshopa, więc nic świeżego pojawiało się nie będzie, możecie się jedynie spodziewać uzupełnień, lub dodatków pobranych z internetu, czyli np. stock'ów lub sesji fotograficznych. Żeby nie było nauka nie pochłania mi całego czasu między szkołą a snem. Dzisiaj wieczorem na starym mieście ma być balet "Romeo i Julia", powiem, że jestem naprawdę ciekawa spektaklu. Wczoraj w moim mieście zaczął się Festiwal Kultury im. Marka Grechuty - byłam i zamierzam być każdego dnia (czyt. do niedzieli), no bo jak można ominąć jakieś wydarzenie kulturalne w tak małym miasteczku, w którym rzadko dzieje się coś wartego uwagi. No dobra, wystarczy Wam tego, chociaż nie wiem czy ktokolwiek wytrzymał do końca mojego wywodu. Trzymajcie się.

8 komentarzy:

  1. Hej, czy to miały być nagłówki? Takie mam wrażenie, ale chyba źle je zalinkowałaś, bo się nie otwierają :) Jeśli jednak jestem w błędzie, a to nie są nagłówki (nie znam na grafice i z tego wszystkiego potrafię rozpoznać tylko nagłówki i szablony :P) to z góry przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie są nagłówki ;) Tak jak w tytule napisałam to banery ;) w sumie chyba nie mają żadnego zastosowania poza estetycznym, czyli coś jak ikony albo obrazki ;)

      Usuń
    2. Ah tak, przepraszam, nie zauważyłam tytułu :)

      Usuń
  2. Pomimo, że nie mają innego zastosowania poza estetycznym, to i tak mi sie podobają :3 Wszystkie są śliczne *u*
    Trucizna uwielbia balety, muzyke klasyczną i inne takie... Ach, też bym chciała się na takie wydarzenie wybrać c:Szczerze zazdroszę i muszę przyznać, że podoba mi się fakt, że nie ograniczasz się tylko do kompa. Takie właśnie powinny być blogi graficzne... Oto mój szablon, a tu poniżej jeszcze kilka faktów z mojego życia xD Miło sie takie notki czyta, a nie tylko "suche szablony".
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne są! bardzo ciekawe wykonanie, szkoda tylko, że mają tak słabe zastosowanie. A przynajmniej nie jest ono tak znane w blogosferze - na angielskich forach można je znaleźć przy każdym opowiadaniu, co naprawdę świetnie wygląda. najbardziej mi sie podoba przedostatni - jest najbardziej wyrazisty, czego nie ma na przykład w trzecim, bo tak nieestetycznie według mnie wygumkowałaś tą panią.

    zapraszam do mnie: brednia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak miło spotkać na Blogspocie dawne talenty z Onetu. Też kiedyś należałam do tej grupy bloggerów, ale wymiękłam. Przeniosłam się i od teraz bazuję tylko na pamiętniku, ale kto wie, może wrócę do grafiki.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna grafika, miło spotkać grafików onetowców na blogspocie ;) również do nich należę, może wymiana linkami?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna grafika :D . wszystkie są cudne i w ogóle <3.
    czekam na kolejnego posta am nadzieję,że pojawi się niebawem :D

    OdpowiedzUsuń