♬ Brak
17.07.12 ~Ola8910 @13:46 ^002. Hello ; layouts #1

Witam. Dzisiaj jako, że to mój pierwszy osobny wpis, chciałabym was serdecznie powitać. Mam nadzieję, że blog będzie cieszył się waszym zainteresowaniem. Jak wszyscy wiemy początki zawsze są trudne, ale wierzę, że wspólnie temu wszystkiemu podołamy.
No to dość tych wstępów. Teraz trochę bardziej na luzie. Jak tam wam mijają wakacje? Moje nie są szczególnie ciekawe. W poprzednim tygodniu spędziłam kilka dni na wsi u cioci. Uwielbiam tam jeździć, ponieważ kocham zwierzęta. W tym roku jeszcze bardziej nie mogłam doczekać się wyjazdu, bo pojawiły się małe kociaki. Żeby Was nie zanudzać przejdę w końcu do części graficznej, czyli nagłówków. Liczę na szczere komentarze.

W najbliższej notce możecie się spodziewać koloryzacji. Proszę nie przerabiać prac, nie przywłaszczać sobie i jeżeli bierzecie jedną z prac dajcie credit i poinformujcie.
Credits: 1 ; 2 ; 3 ; 4
   
(c) Jet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz